Naturalnie dla Ciebie

SIAL Middle East 2014 Abu Dhabi

Piąta juz edycja imprezy targowo-wystawienniczej SIAL Middle East 2014, która odbyły  się w dniach 24-26 listopada 2014 r. w Abu Dhabi

Targi w Abu Dhabi były  miejscem spotkań dostawców żywności z całego świata z odbiorcami z krajów całej Zatoki Perskiej. Jest to jedno z czołowych wydarzeń biznesowych związane z sektorem spożywczym w tym regionie. Poprzednia edycja targów przyciągnęła 17 000 odwiedzających i zgromadziła ponad 700 wystawców z 52 krajów.

 

W dniach 24-26 listopada 2014 r. w Abu Dhabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich odbyła się piąta edycja targów SIAL Middle East 2014, w czasie których Agencja Rynku Rolnego zorganizowała stoisko narodowe w ramach branżowego programu promocji branży polskich specjalności żywnościowych.

Powyższe targi są miejscem spotkań dostawców żywności z całego świata z odbiorcami z krajów całej Zatoki Perskiej. Jest to jedno z czołowych wydarzeń biznesowych związane z sektorem spożywczym w tym regionie.

Wśród wystawców, oprócz firm Zjednoczonych Emiratów Arabskich, znaleźli się m.in. przedstawiciele Chin, Egiptu, Gruzji, Indonezji, Litwy, Maroka, Polski, Portugalii oraz USA.

Na polskim stoisku narodowym swoje produktu prezentowało dziewięć firm:

  • ·                      Eko-Vit Sp. z o.o.
  • ·                      Good Food Products Sp. z o.o.
  • ·                      Interfiber Sp. z o.o.
  • ·                      Krakowski Kredens Tradycja Galicyjska S.A.
  • ·                      Melvit S.A.
  • ·                      ZM Mościbrody Sp. z o.o.
  • ·                      Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A.
  • ·                      Cukiernicza Spółdzielnia Inwalidów „Słowianka”
  • ·                      Lotte Wedel Sp. z o.o.

Na polskim stoisku narodowym odwiedzający targi mogli spróbować potraw kuchni polskiej, które przygotowywane były w czasie pokazów kulinarnych cieszących się dużym zainteresowaniem wśród zwiedzających.

logo logo logo

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:

Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Nazwa operacji: Promocja produktów wytwarzanych zgodnie z systemem jakości Jakość Tradycja oraz Systemem Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP realizowaną w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym” w ramach Programu. Cel operacji: Cała operacja ma na celu pogłębianie wiedzy i świadomości konsumentów, zwiększenie rozpoznawalności i poprawę wizerunku kiełbasy chłopskiej z Mościbród, wieprzowiny z rasy Wielka Biała Polska i ekologicznych indyków rzeźnych oraz systemu „Jakość Tradycja” oraz Systemy Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP Nazwa działania: Działanie 3 Systemy jakości produktów rolnych i środków spożywczych poddziałanie 3.2 Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym.