Naturalnie dla Ciebie

Mięso indycze

 

Mięso indycze jest łatwe do przygotowania i nadaje się niemal do każdej potrawy we wszelkich formach: duszone, gotowane, na gorąco, na zimno, na słodko, pieczone, pikantne, smażone, grillowane.
Trudno sobie wyobrazić inny produkt, który dawałby naszym kulinarnym umiejętnościom tak wielkie pole do popisu, a do tego dania z drobiu są tanie i szybkie do przyrządzenia.

Główne zalety mięsa indyczego:
•    mały udział kolagenu, czyli niepełnowartościowego białka,
•    bardzo dużo pełnowartościowego białka, które jest łatwo przyswajalne przez organizm. Najwięcej tego składnika pokarmu znajduje się w mięsie z piersi i udźca indyka. Białko, które występuje w mięsie indyczym jest pełnowartościowe, ma większą wartość odżywczą, niż białko mięsa zwierząt rzeźnych,
•    mało tłuszczu, więc niska wartość energetyczna oraz koncentracja tłuszczu pod skórą, co ułatwia jego oddzielenie,
•    dużo kwasów tłuszczowych nienasyconych,
•    niska temperatura topienia tłuszczu,
•    dużo cynku, magnezu, potasu, i witamin z grupy B, co powoduje większy pobór energii z pożywienia i wzmacnia układ odpornościowy.

logo logo logo

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:

Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Nazwa operacji: Promocja produktów wytwarzanych zgodnie z systemem jakości Jakość Tradycja oraz Systemem Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP realizowaną w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym” w ramach Programu. Cel operacji: Cała operacja ma na celu pogłębianie wiedzy i świadomości konsumentów, zwiększenie rozpoznawalności i poprawę wizerunku kiełbasy chłopskiej z Mościbród, wieprzowiny z rasy Wielka Biała Polska i ekologicznych indyków rzeźnych oraz systemu „Jakość Tradycja” oraz Systemy Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP Nazwa działania: Działanie 3 Systemy jakości produktów rolnych i środków spożywczych poddziałanie 3.2 Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym.