Naturalnie dla Ciebie

ANUGA 2013

Zakład Mięsny „Mościbrody” Sp. z o.o. na targach ANUGA 2013

W dniach 5-9 października 2013 r. Zakład Mięsny „Mościbrody” Sp. z o.o. wziął udział w prestiżowych Międzynarodowych Targach ANUGA w Kolonii.

Ponad 155 000 zwiedzających ze 187 państw świata odwiedziło na początku października kolońskie targi spożywcze ANUGA 2013, które w zgodnej opinii wystawców z całego świata określane są jako najważniejsza impreza targowa w Europie. Mieli oni znakomitą okazję do zapoznania się z najnowszymi trendami w zakresie rozwoju rynku spożywczego na całym świecie. Tegoroczna ANUGA została podzielona na 10 stref tematycznych: fine food, napoje, produkty świeże, mięso i wędliny, mrożonki, mleczarstwo, piekarstwo, produkty organiczne, technika dla produkcji spożywczej oraz technika w handlu.

W 11 halach wystawienniczych swoje produkty i usługi prezentowało 6777 wystawców z całego świata, w tym blisko 150 z Polski.

Podczas targów odbyła się również konferencja prasowa i międzynarodowe seminarium pt: Zakochaj się w polskiej żywności – jakość, smak, tradycja, podczas których przedstawiciele Ministerstwa Rolnictwa, Agencji Rynku Rolnego oraz organizacji Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Krajowej Rady Drobiarstwa- zaprezentowali potencjał produkcyjny Polski, bilans wymiany handlowej z Niemcami, zasady gwarantowania wysokiej jakości produktów. Po seminarium odbyła się sesja spotkań B2B, stanowiąca uzupełnienie wystąpienia na targach ANUGA 2013.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w naszej galerii.

logo logo logo

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:

Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Nazwa operacji: Promocja produktów wytwarzanych zgodnie z systemem jakości Jakość Tradycja oraz Systemem Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP realizowaną w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym” w ramach Programu. Cel operacji: Cała operacja ma na celu pogłębianie wiedzy i świadomości konsumentów, zwiększenie rozpoznawalności i poprawę wizerunku kiełbasy chłopskiej z Mościbród, wieprzowiny z rasy Wielka Biała Polska i ekologicznych indyków rzeźnych oraz systemu „Jakość Tradycja” oraz Systemy Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP Nazwa działania: Działanie 3 Systemy jakości produktów rolnych i środków spożywczych poddziałanie 3.2 Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym.